20 жовтня 2014
Станом на 01 липня 2018 року до архівного відділу Городнянської районної державної адміністрації звернулось із запитами соціально-правового характеру 23 фізичних осіб та надійшло 16 запити від юридичних осіб.
За результатами розгляду запитів надано відповіді з позитивним результатом на 34 запити, 5 відповідей з роз’ясненнями про відсутність документів.
Запити виконуються архівним відділом в терміни, передбачені чинним законодавством України.
Також громадянам надаються усні консультації щодо місцезнаходження документів, що їх цікавлять.
___________________________________________________________________
Станом на 01 січня 2018 року до архівного відділу Городнянської районної державної адміністрації звернулось із запитами соціально-правового характеру 50 фізичних осіб та надійшло 22 запити від юридичних осіб.
За результатами розгляду запитів надано відповіді з позитивним результатом на 68 запитів, 6 відповідей з роз’ясненнями про відсутність документів.
Запити виконуються архівним відділом в терміни, передбачені чинним законодавством України.
Також громадянам надаються усні консультації щодо місцезнаходження документів, що їх цікавлять.
___________________________________________________________________
Станом на 01 липня 2017 року до архівного відділу Городнянської районної державної адміністрації звернулось із запитами соціально-правового характеру 33 фізичні особи та надійшло 14 запитів від юридичних та фізичних осіб.
За результатами розгляду звернень надано відповіді з позитивним результатом на 39 запитів, 8 відповідей з роз’ясненнями про відсутність документів.
Запити виконуються архівним відділом в терміни, передбачені чинним законодавством України.
Також громадянам надаються усні консультації щодо місцезнаходження документів, що їх цікавлять.
___________________________________________________________________
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік
___________________________________________________________________
ЗВІТ ЗА ПЕРШЕ ПІВРІЧЧЯ 2016 РОКУ
Станом на 01 липня 2016 року до архівного відділу Городнянської районної державної адміністрації звернулось із запитами соціально-правового характеру 30 фізичних осіб та надійшло 22 запити від юридичних осіб.
За результатами розгляду запитів надано відповіді з позитивним результатом на 46 запитів, 6 відповідей з роз’ясненнями про відсутність документів.
Запити виконуються архівним відділом в терміни, передбачені чинним законодавством України.
Також громадянам надаються усні консультації щодо місцезнаходження документів, що їх цікавлять.
___________________________________________________________________
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в архівному відділі за 2015 рік
|
Аналіз тематики звернень, що переважала у 2015 році:
- надання довідок про реорганізацію сільгосппідприємств району;
- надання довідок про підтвердження стажу роботи,
- надання архівних витягів з рішень виконкомів міської, сільської рад про виділення земельних ділянок,
- надання архівних витягів про видачу свідоцтва на права власності на будинок та інше.
___________________________________________________________________
Звіт за перше півріччя 2015 року
Станом на 01 липня 2015 року до архівного відділу Городнянської районної державної адміністрації надійшло 46 запитів, із них на особистому прийомі -36. Аналіз запитів за тематикою:
- про підтвердження трудового стажу на пільгових умовах – 2;
- про підтвердження трудового стажу – 7;
- про надання довідок про реорганізацію – 15;
- про виділення земельних ділянок – 11;
- про введення в експлуатацію житла – 5;
- інше – 6.
За результатами розгляду запитів надано відповіді з позитивним результатом - 43 запити, з негативним результатом -3.
___________________________________________________________________
Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в архівному відділі за 2014 рік
|
Звіт про звернення громадян січень-вересень 2014 року
Станом на 01 жовтня п.р. до архівного відділу Городнянської райдержадміністрації надійшло 75 запитів та звернень громадян.
На особистому прийомі – 51 звернення, поштою – 24.
Аналіз звернень за тематикою:
- земельні питання – 15 ( 20% );
- про підтвердження стажу роботи – 15 ( 20%);
- про реорганізацію колгоспів – 15 ( 20%);
- про підтвердження трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах - 4 ( 5% );
- про надання земельних ділянок для забудови – 8 ( 10% );
- про перейменування вулиць – 5 ( 6,6% )
- про обрання депутатом районної ради - 1 ( 1,3% ) та інше.
За результатами розгляду позитивно вирішено 64 (85%) звернень, переадресовано - 3 ( 4%), негативно – 6 звернень ( 8 %).