Городнянська РДА
Анонси














Звіти управління

Назад

Д О В I Д К А про результати роботи управлiння соцiального захисту населення у 2016 році

***********************************************************************

Д О В I Д К А про результати роботи управлiння соцiального захисту населення за 1 квартал 2016 року

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння

соцiального захисту населення за I півріччя 2015 року

Протягом I півріччя 2015 року управлінням соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати та своєчасної її виплати. Водночас, й програмні документи району передбачали послідовну й наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих.

Так, середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності в порівнянні з відповідним періодом минулого року зросла на 11,9 % (в області на 7,4%) та становила 2326,0 грн. (в області – 2690 грн.), що у 1,9 разів перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1218,0 грн.).

Слід зазначити, що за даними Держкомстату тривалий час відсутня заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району.

Ефективно працювала робоча група по легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. За звітний період проведено 6 рейдів, виявлено 28 нелегалізованих робочих місць (торгівля, деревообробка, автоперевезення), які в подальшому були легалізовані.

Протягом звітного періоду здійснено 28 обстежень підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 57 пропозицій та рекомендацій щодо усунення виявлених порушень, що значно вплинуло на зростання та своєчасність виплати заробітної плати.

Станом на 01.07.2015 року управлінням зареєстровано 141 примірник колективних договорів, якими охоплено 5586 працівників, це десь близько 85,5% від загальної кількості підприємств, установ та організацій на яких можливе уладення договорів. Тобто по даному напрямку робота триватиме до повного охоплення колдоговірним регулюванням всіх підприємств (залишок близько 24).

З метою соціального захисту працюючих в шкідливих умовах праці проінвентаризовано 82 робочих місця із шкідливими умовами праці, із них атестовано 74 або 90,2 %. В даному напрямку робота триває, кожному підприємству були неодноразово направлені листи про необхідність проведення атестації, але більшість керівників ухилялись від запропонованої пропозиції, отже будемо сподіватись, що зміни в законодавстві цього року стосовно адміністративної відповідальності керівника за не проведення атестації дасть можливість налагодити співпрацю (тягне за собою накладення штрафу в розмірі від 510 до 1700 грн.).

На створені нові робочі місця працевлаштовано 254 осіб, з них у юридичних осіб - 6 осіб, у фізичних осіб – 191 осіб, відкрили власну справу 57 осіб. Програма зайнятості виконана на 75,3%.

Протягом звітного періоду 2183 особи отримали державні соціальні допомоги, що на 65 осіб більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 18,6 млн. грн., що на 8,8% більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

З метою продовження виплати державних соціальних допомог за місцем тимчасового проживання надано допомогу 15 особам з числа внутрішньо переміщених осіб.

Управлінням станом на 1 липня 2015 року оформлено та видано 174 довідки про взяття на облік осіб, які переїхали з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (140 сімей), з них за щомісячною адресною допомогою для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, звернулося 110 сімей, на виплату спрямовано 697,2 тис. грн..

Станом на 01.07.2015 року до управління соціального захисту населення за призначення житлових субсидій по спрощеному порядку надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива звернулося 1508 сімей, призначено субсидій 730 сім»ям, що складає 48,4 %.

Протягом опалювального періоду 2014/15 року субсидію для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг отримувало 1588 сімей (субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів), призначено за новим порядком 1106 сім»ям, що складає 69,6 %.

Користуються субсидією по оплаті за житлово-комунальні послуги 1353 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 1151 сім’я. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії спрямовано 2,8 млн. грн..

До кінця поточного року очікуємо, що за призначенням житлових субсидій звернеться щонайменше 7 тис. сімей і пік звернень буде припадати на листопад та грудень , після отримання квитанцій про оплату житлово-комунальних послуг.

За липень звернулося 1031 сім»я, призначено – 803 сім»ям.

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 40 засідань, на яких розглянуто 587 заяв.

Державним соціальним інспектором проведено 1312 обстежень матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги.

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги виявлено 7 порушень на суму 8,3 тис. грн.. Відшкодовано – 0,8 тис. грн.. Решта надміру виплачених коштів утримується з новопризначених допомог відповідно заяви людини.

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі знаходиться 8375 осіб, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги, на що спрямовано 2,2 млн. грн..

Пільги на придбання твердого палива та скрапленого газу готівкою призначено 1025 домогосподарствам (або 95,2%, 100% від загальної чисельності потребуючих) на суму – 741,1 тис. грн..

На надання пільг з послуг зв’язку, інших пільг та компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян станом на 01.07.2015 спрямовано 83,9 тис. грн..

При здійсненні нагляду за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій Пенсійним фондом, протягом звітного періоду перевірено 145 пенсійних справ, із них: перерахунків – 59, новопризначених - 86.

Також, за звітний період оздоровлено 5 ветеранів війни. Відпрацьовано 359 індивідуальних програми реабілітації інвалідів, 33 особи отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.

Для отримання реабілітаційних послуг в обласному центрі соціальної реабілітації дітей-інвалідів було видано 11 направлень на реабілітацію дітей-інвалідів.

Нарахована сума за безоплатне поховання учасників бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 9 особам на суму 7,7 тис. грн., заборгованість відсутня.

В управлінні перебуває на обліку 336 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. З обласного бюджету у вигляді субвенцій місцевим бюджетам проведено фінансування на безкоштовне отримання медикаментів на суму 6,8 тис. грн. та зубопротезування на суму 1,2 тис. грн.. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 237,1 тис. грн. (оздоровлення, харчування, додаткова відпустка, сім»ям з дітьми), які використано в установленому порядку.

Протягом 6-ти хвиль мобілізації мобілізовано до лав Збройних Сил України 290 осіб. Всі сім’ї відвідані соціальними працівниками з метою виявлення проблемних соціально-побутових питань. 61 сім’ї надана фінансова допомога в сумі 34,3 тис. грн.. Допомогу із завезення твердого палива отримали 28 сімей. Допомогу по господарству (заготівля сіна, збирання зернових, завезення піску, ремонт господарських приміщень) надано 25 сім’ям (100% від потребуючих).

46 осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції отримали статус учасника бойових дій. Згідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» учасникам бойових дій надається 75% знижка при оплаті за користування комунальними послугами в межах середніх норм споживання.

Членам сім’ї загиблих військовослужбовців (8 осіб) надано статус «Член сім’ї загиблого».

Надана психологічна допомога з залученням психологів-волонтерів та фахівців галузі освіти 39 бійцям, які отримали відпустки.

В районі затверджена Програма матеріальної підтримки сімей, близькі родичі яких загинули, отримали поранення та інших учасників проведення антитерористичної операції в Україні на 2015 рік, на яку спрямовано 150,0 тис. грн.. По даній програмі була надана фінансова допомога трьом родинам загиблих на суму 16,6 тис. грн..

Мобілізованим військовим в зону АТО направлено продукти харчування, медикаменти, взуття, одяг, які закуплені на благодійні кошти в розмірі 380,0 тис. грн..

За інформацією управління праці та

соціального захисту населення райдержадміністрації

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння

соцiального захисту населення

за 9 місяців 2015 року

Протягом 9 місяців 2015 року управлінням соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Робота управління спрямована на реалізацію програм матеріальної підтримки найуразливіших верств населення, ветеранів та інвалідів війни, забезпечення адресності та своєчасності надання всіх видів соціальних виплат, поліпшення якості життя працюючого населення, надання допомоги сім’ям переселенців з території Автономної Республіки Крим, Луганської та Донецької областей, родинам мобілізованих до зони проведення антитерористичної операції на сході країни.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні – червні 2015 року становила 2616 грн. (в області – 3040 грн.), що у 2,15 рази перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1218,0 грн.) та на 18,7 % (в області – 16,7 %) показник відповідного періоду минулого року (2204,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-вересень 2015 року становить 2700 грн.

За розмірами нарахованої заробітної плати 4,4 % працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району відсутня.

З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 9 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 42 обстеження підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 96 пропозицій та рекомендацій щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.10.2015 року зареєстровано 143 примірника колективних договорів, а саме: промисловість – 6, сільське господарство – 20 , транспорт – 2 , торгівля – 8, освіта – 36 , мистецтво, спорт, розваги та відпочинок –5 , охорона здоров’я - 4, державне управління – 3, інформація та телекомунікація-1 , інші -58 . Колективним договорами охоплено 5674 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 86,7% підприємств, установ та організацій району.

З метою соціального захисту працюючих в шкідливих умовах праці управлінням про інвентаризовано 81 робоче місце із шкідливими умовами праці, із них атестовано 73 або 90,1%.

Станом на 01.10.2014 року управлінням соціального захисту населення проведено 22 обстеження підприємств, установ та організацій району з метою контролю за проведенням атестації робочих місць із шкідливими умовами праці , в ході яких виявлено 1 неатестоване робоче місце. Керівникам підприємств надається методична допомога щодо правильності проведення атестації робочих місць за умовами праці.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він недоотримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 8 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 32 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 32 договора між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Протягом 9 місяців 2015 року в районі було створено 407 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 8 нових робочих місць, фізичні особи-підприємці –294, відкрили власну справу --105 .

На 01.10.2015 року в районі субсидію по оплаті за житлово- комунальні послуги отримують 4015 сімей; субсидію на придбання твердого палива та скрапленого газу 1486 сімей , на що спрямовано 1105,1 тис. грн..

Станом на 1 жовтня 2015 року в управлінні державні соціальні допомоги отримує 2512 осіб. На виплату всіх видів державних допомог спрямовано 27268,9 тис. грн.

З метою продовження виплати державних соціальних допомог за місцем тимчасового проживання надано допомогу 15 особам з числа внутрішньо переміщених осіб.

Управлінням станом на 1 жовтня 2015 року оформлено та видано 211 довідок про взяття на облік осіб, які переїхали з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (138 сімей), з них за щомісячною адресною допомогою для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, звернулося 110 сімей, на виплату спрямовано851,3 тис. грн.

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 62 засідання, на яких розглянуто 969 заяв.

На обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги станом на 01.10.2015 року перебуває 8303 особи, які користуються пільгами на житлово-комунальні послуги, на що з державного бюджету протягом 9 місяців 2015 року спрямовано 2620,6 тис. грн.. На надання компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремим категорія громадян протягом звітного періоду спрямовано 110,8 тис. грн. , загальна заборгованість на 01.10.2015 року склала 125,3 тис. грн..

В управлінні перебуває на обліку 328 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. З обласного бюджету у вигляді субвенцій місцевим бюджетам проведено фінансування на безкоштовне отримання медикаментів на суму 10,4 тис. грн. та зубопротезування на суму 1,8 тис. грн. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 351,0 тис. грн., виплачено – 349,7 тис. грн. . Заборгованість - 1,1 тис. грн.

За звітний період оздоровлено 8 ветеранів війни. Відпрацьовано 461 індивідуальних програм реабілітації. 48 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.

Нарахована сума за безоплатне поховання учасників бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 12 особам на суму 10,2 тис. грн. , з них профінансовано 9,3 тис. грн. Заборгованість -0,9 тис. грн.

Державним соціальним інспектором проведено 2053 обстеження матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги .

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення всіх видів соціальної допомоги виявлено 9 порушень на суму 10538,79 грн. Відшкодовано 1284,52 грн. Решта надміру виплачених коштів утримується з новопризначених допомог.

Протягом 9 місяців 2015 року начальником відділу з контролю за правильністю призначення та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України в Городнянському районі здійснена перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати пенсій по 623 справах , із них: перерахунків –351 , новопризначених - 272 . Перевірено допомог на поховання – 448 справ .

На виконання доручення обласної державної адміністрації протягом півріччя здійснювався соціальний супровід і надання допомоги сім’ям мобілізованих громадян району. З початку року за допомогою територіального центру соціального обслуговування відвідано 103 родини мобілізованих громадян до лав Збройних Сил України, з’ясовано їхні проблемні питання та спільними зусиллями районної державної адміністрації, місцевого самоврядування, громадських організацій та волонтерів надано допомогу родинам, у вигляді матеріальної та фінансової допомоги, допомоги по господарсту, забезпечення паливом , психологічна допомога та ін.. Родинам загиблих військовослужбовців встановлено статус «Член сім’ї загиблого», посвідчення та довідки отримали 8 осіб.

За інформацією управління праці та

соціального захисту населення райдержадміністрації

***********************************************************************

Звіт про виконання районної Програми надання соціальних послуг особам, які потребують постійної сторонньої допомоги на 2013-2014 роки»

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального захисту населення

за 2013 рік

Протягом 2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики. Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати, своєчасної виплати та формування джерел її дальшого підвищення. Водночас, й програмні документи району протягом 2013 року передбачали послідовну й наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих. За 2013 рік в районі намітилась й утримується стійка динаміка зростання середньої заробітної плати.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні –вересні 2013 року становила 2072,0 грн. (в області – 2475,0 грн.), що у 1,7 разів перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1218,0 грн.) та на 7,1% (в області – 8,7%) показник відповідного періоду минулого року (1935,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-грудень 2013 року становить 2100,0 грн., що на 8,6 % перевищує показник відповідного періоду минулого року (1933,0 грн.). За розмірами нарахованої заробітної плати майже 10,4% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом 2013 року збільшилась з 266 до 291 особи (10,4% від загальної кількості штатних працівників).

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району відсутня. З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 12 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 66 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 147 пропозицій та рекомендацій щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.01.2014 року зареєстровано 140 примірників колективних договорів, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, торгівля – 8, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров’я -3, державне управління –2, інші - 60. Колективним договорами охоплено 5612 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 84,8% підприємств, установ та організацій району.

З метою соціального захисту працюючих в шкідливих умовах праці управлінням проінвентаризовано 179 робочих місця із шкідливими умовами праці, із них атестовано 141 або 78,8 %.

Станом на 01.01.2014 року управлінням праці та соціального захисту населення проведено 18 обстежень підприємств, установ та організацій району з метою контролю за проведенням атестації робочих місць із шкідливими умовами праці , в ході яких виявлено 5 неатестованих робочих місць та 34 атестованих робочих місць. Керівникам підприємств надається методична допомога щодо правильності проведенн атестації робочих місць за умовами праці.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він недоотримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 25 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 85 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 85 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Протягом 2013 року в районі було створено 524 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 19 нових робочих місць, фізичні особи-підприємці – 411, відкрили власну справу 94, в т.ч. 41 отримали допомогу по безробіттю одноразово. В сільському та лісовому господарствах створено 41 робоче місце, в переробній промисловості - 96, в торгівлі - 234.

Районна програма зайнятості виконана на 80,6%.

Протягом звітного року в районному центрі зайнятості зареєструвалось 1632 особи, що на 3,3 % менше ніж за 2012 рік.

Станом на 01.01.2014 р. в управлінні праці та соціального захисту населення субсидії на житлово-комунальні послуги отримує 2340 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 1209 сімей. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП протягом року спрямовано 1865,2 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ 970,0 тис. грн. Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 137,06 грн., на тверде паливо та скраплений газ – 870,6 грн., що у 1,2 рази більше ніж за відповідний період минулого року.

Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом року – 3226, в тому числі: на ЖКП - 1928, скраплений газ та тверде паливо -1298.

Станом на 01.01.2014 року на обліку в управлінні перебуває 2583 отримувачів державних соціальних допомог , що на 180 осіб більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 31033 тис. грн., що на 19 % більше, ніж за 2012 рік.

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 76 засідань, на яких розглянуто 2124 заяви.

Відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого ПКМУ від 29.04.2004 року № 558 за 2013 рік компенсацію отримали 184 особи на суму 202,5 тис. грн. (з них заборгованість за 2012 рік 28,6 тис. грн. )

На персоніфікованому обліку в управління знаходиться 9044 особи, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг за 2013 р. на суму 2647,3 тис. грн. Станом на 01.01.2014 року 1305 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 100%, 990 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 100% на загальну суму – 793,0 тис. грн. В управлінні перебуває на обліку 363 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 14 осіб менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. З обласного бюджету у вигляді субвенцій місцевим бюджетам проведено фінансування на безкоштовне отримання медикаментів на суму 14,5 тис. грн. та зубопротезування на суму 2,6 тис. грн. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 516,7 тис. грн., виплачено – 546,2 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року.

Протягом 2013 року управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВв – 32 особам на суму 10,2 тис. грн.

За звітний період оздоровлено 8 ветеранів війни. Відпрацьовано 476 індивідуальні програми реабілітації, видано 3 інвалідні коляски. 60 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.

Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасників бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 25 особам на суму 21,250 тис. грн. Заборгованості немає.

Державним соціальним інспектором проведено 3365 обстежень матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги , здійснено 109 вибіркових обстежень сімей щодо цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини.

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій виявлено 6 порушень на суму 1734,32 грн. Сума переплати відшкодована повністю .

При перевірці достовірності та повноти інформації про доходи, які використовуються при призначенні державних соціальних допомог виявлено порушень по 1 особовій справі . Переплата склала 2148,58 грн. Сума переплати відшкодована в повному обсязі .

За інформацією управління праці та

соціального захисту населення райдержадміністрації

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального захисту населення

за 9 місяців 2013 року

Протягом 9 місяців 2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати, своєчасної виплати та формування джерел її дальшого підвищення. Водночас, й програмні документи району протягом 2013 року передбачали послідовну й наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих. За 2013 рік в районі намітилась й утримується стійка динаміка зростання середньої заробітної плати.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні – червні 2013 року становила 2030,0 грн. (в області – 2439,0 грн.), що у 1,8 разів перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1147,0 грн.) та на 7,4% (в області – 10,1%) показник відповідного періоду минулого року (1891,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-вересень 2013 року становить 2100,0 грн., що на 8,5 % перевищує показник відповідного періоду минулого року (1935,0 грн.).

За розмірами нарахованої заробітної плати майже 9,2% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом 9 місяців 2013 року зменшилась з 287 до 266 осіб (9,2% від загальної кількості штатних працівників).

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району відсутня.

З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 9 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 50 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 106 пропозицій та рекомендацій щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.10.2013 року зареєстровано 140 примірників колективних договорів, в т . ч. за 9 місяців 2013 року 22, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, торгівля – 8, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров’я -3, державне управління –2, інші - 60. Колективним договорами охоплено 5612 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб’єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 82,4% підприємств, установ та організацій району.

З метою соціального захисту працюючих в шкідливих умовах праці управлінням проінвентаризовано 174 робочих місця із шкідливими умовами праці, із них атестовано 139 або 79,9 %.

Станом на 01.10.2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проведено 13 обстежень підприємств, установ та організацій району з метою контролю за проведенням атестації робочих місць із шкідливими умовами праці , в ході яких виявлено 1 неатестоване робоче місце та 28 атестованих робочих місць. Керівникам підприємств надається методична допомога щодо правильності проведення атестації робочих місць за умовами праці.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він недоотримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 21 рейд – перевірку легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 66 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 66 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Протягом 9 місяців 2013 року в районі було створено 408 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 19 нових робочих місць, фізичні особи-підприємці – 313, відкрили власну справу 76, в т.ч. 29 – отримали допомогу по безробіттю одноразово. В сільському та лісовому господарствах створено 30 робочих місць, в переробній промисловості - 75, в торгівлі - 178.

Районна програма зайнятості виконана на 62,8%.

Кількість безробітних в районі станом на 01.10.2013р. зменшилась з 1100 осіб до 717.

Станом на 01.10.2013 р. в управлінні праці та соціального захисту населення субсидії на житлово-комунальні послуги отримує 1344 сім’ї, на тверде паливо та скраплений газ 1134 сім’ї. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП протягом 9 місяців спрямовано 1654,9 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ 863,7 тис. грн.. Заборгованість станом на 01.10.2013 р. по субсидіям на житлово - комунальні послуги склала 144,5 тис. грн.. Заборгованість населенню по субсидіям на придбання твердого палива та скрапленого газу станом на 01.10.2013р. становила 73,3 тис. грн.

Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 63,0 грн., на тверде паливо та скраплений газ – 695,2, грн., що у 1,2 рази більше ніж за відповідний період минулого року.

Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом 9 місяців 2013 року – 3032, в тому числі: на ЖКП - 1800, скраплений газ та тверде паливо -1232.

Станом на 01.10.2013 року на обліку в управлінні перебуває 2484 отримувачів державних соціальних допомог , що на 23 особи менше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 23030,4 тис. грн., що на 32,9 % більше, ніж за цей же період 2012 року. Заборгованість з виплати щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій сім’ї , яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 гр. внаслідок психічного розладу становить 752,6 тис. грн. (фінансування проводиться за рахунок обласного бюджету).

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 54 засідання, на яких розглянуто 1294 заяви.

Відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого ПКМУ від 29.04.2004 року № 558 за 9 місяців 2013 року компенсацію отримали 143 особи на суму 170,5 тис. грн. (з них заборгованість за 2012 рік 28,6 тис. грн. ) . Заборгованість станом на 01.10.2013 становить 13,8 тис. грн. ( вересень 2013 р.). Всього на 2013 рік потреба в коштах на виплату компенсації -- 241,4 тис. грн., в районному бюджеті передбачено 205,4 тис. грн. , додаткова потреба до кінця 2013 року приблизно 36 тис. грн..

На персоніфікованому обліку в управління знаходиться 9088 осіб, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг за січень-вересень 2013 р. на суму 2224,0 тис. грн. Станом на 01.10.2013 року 1294 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 100%, 986 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 100% на загальну суму – 789,4 тис. грн. Заборгованість станом на 01.10.2013 по ТПСГ –9,0 тис.грн. Заборгованість ЖКП-284,0тис.грн.

В управлінні перебуває на обліку 363 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 21 особу менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. За рахунок коштів районного бюджету видано безкоштовно медикаментів на суму 10,9 тис. грн. та зубопротезовано на суму 1,9 тис. грн.. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 389 тис. грн., виплачено – 416 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року. Заборгованість на 01.10.2013 становить 43,3 тис.грн.

Протягом 9 місяців 2013р. управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВВ – 18 особам на суму 5,8 тис. грн.

За звітний період оздоровлено 8 ветеранів війни. Відпрацьовано 346 індивідуальні програми реабілітації, видано 2 інвалідні коляски. 52 особи отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.

Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасника бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 20 особам на суму 17,0 тис. грн. Заборгованість –5,1 тис. грн.

Державним соціальним інспектором проведено 2112 обстежень матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги, здійснено 77 вибіркових обстежень сімей щодо цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини.

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій виявлено 6 порушень на суму 1734,32 грн. Сума переплати відшкодована повністю.

При перевірці достовірності та повноти інформації про доходи, які використовуються при призначенні державних соціальних допомог виявлено порушень по 1 особовій справі . Переплата склала 2148,58 грн. Сума переплати відшкодована в повному обсязі.

Протягом півріччя начальником відділу з контролю за правильністю призначення та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України в Городнянському районі здійснена перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати пенсій по 550 справах, із них: перерахунків – 293, новопризначених -257; допомоги на поховання – 441 справа .

За інформацією управління праці та

соціального захисту населення райдержадміністрації

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального захисту населення

протягом I півріччя 2013 року

Протягом I півріччя 2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні – березні 2013 року становила 1878,0 грн. (в області – 2335,0 грн.), що у 1,6 разів перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1147,0 грн.) та на 5,1% (в області – 10,2%) показник відповідного періоду минулого року (1787,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-червень 2013 року становить 2000,0 грн., що на 5,8 % перевищує показник відповідного періоду минулого року (1891,0 грн.).

За розмірами нарахованої заробітної плати майже 9,5% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом I півр.2013 року зменшилась з 294 до 287осіб (9,5% від загальної кількості штатних працівників).

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району відсутня.

З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 6 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 37 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 76 пропозицію та рекомендацію щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.07.2013 року зареєстровано 140 примірників колективних договорів, в т . ч. за I півріччя 2013 року 21, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, торгівля – 8, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров”я – 3, державне управління – 2, інші – 60. Колективними договорами охоплено 5612 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 82,4% підприємств, установ та організацій району.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він недоотримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 18 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 56 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 56 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Протягом I півріччя 2013 року в районі було створено 255 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 1 нове робоче місце, фізичні особи-підприємці – 109, відкрили власну справу 74, в т.ч. 19 – отримали допомогу по безробіттю одноразово. В сільському та лісовому господарствах створено 5 робочих місць, в переробній промисловості - 16, в торгівлі - 45.

Станом на 01.07.2013 р. в управлінні праці та соціального захисту населення субсидії на житлово-комунальні послуги отримує 1511 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 1125 сімей. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП протягом 1 півріччя спрямовано 1339,0 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ 192,1 тис. грн.. Заборгованість станом на 01.07.2013 р. по субсидіям на житлово - комунальні послуги склала 322,3 тис. грн.. Заборгованість населенню по субсидіям на придбання твердого палива та скрапленого газу станом на 01.07.2013р. становила 614,9 тис. грн.

Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 146,6 грн., на тверде паливо та скраплений газ – 690,7 грн., що у 1,3 рази більше ніж за відповідний період минулого року .

Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом I півріччя 2013 року – 2427, в тому числі: на ЖКП - 1450, скраплений газ та тверде паливо - 977.

Станом на 01.07.2013 року на обліку в управлінні перебуває 2507 отримувачів державних соціальних допомог , що на 221 особу більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 16091,3 тис. грн., що на 23 % більше, ніж за цей же період 2012 року. Заборгованість з виплати щомісячної грошової допомоги малозабезпеченій сім’ї , яка проживає разом з інвалідом 1 чи 2 гр. внаслідок психічного розладу становить 292,6 тис. грн. (фінансування проводиться за рахунок обласного бюджету).

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 21 засідань, на яких розглянуто 919 заяв.

Відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого ПКМУ від 29.04.2004 року № 558 в І півріччі 2013 року компенсацію отримали 143 особи на суму 112,5 тис. грн. (з них заборгованість за 2012 рік 28,6 тис. грн. )

Всього на 2013 рік потреба в коштах на виплату компенсації 241,4 тис. грн., в районному бюджеті передбачено 155,4 тис. грн., тобто приблизно по серпень 2013 року.

На персоніфікованому обліку управління знаходиться 9166 осіб, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг за січень-червень 2013 р. на суму 1962,4 тис. грн. Станом на 01.07.2013 року 1280 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 100%, 979 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 100% на загальну суму – 780,4 тис. грн. Заборгованість станом на 01.07.2013 по ТПСГ –182,2 тис.грн . Заборгованість ЖКП-366тис.грн.

В управлінні перебуває на обліку 367 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 28 осіб менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. За рахунок коштів районного бюджету видано безкоштовно медикаментів на суму 7,3 тис. грн. та зубопротезовано на суму 1,3 тис. грн.. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 257,2 тис. грн., виплачено – 289,7 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року. Заборгованість на 01.07.2013 становить 37,8 тис.грн. Протягом I півріччя 2013р. управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВв – 6 особам на суму 1,9 тис. грн.

За звітний період оздоровлено 5 ветеранів війни. Відпрацьовано 255 індивідуальні програми реабілітації, видано 2 інвалідні коляски. 35 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства. Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасника бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 14 особам на суму 11,9 тис. грн. Заборгованість –1,7 тис. грн.

Державним соціальним інспектором проведено 1650 обстежень матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги , здійснено 54 вибіркових обстежень сімей щодо цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини.

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій виявлено 5 порушень на суму 1623,90 грн. Повернуто 1589,81 грн. Сума , яка підлягає поверненню складає 34,09 грн.

При перевірці достовірності та повноти інформації про доходи, які використовуються при призначенні державних соціальних допомог виявлено порушень по 1 особовій справі . Сума переплати склала 2148,58 грн .

Протягом півріччя начальником відділу з контролю за правильністю призначення та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України в Городнянському районі здійснена перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати пенсій по 361 справі, із них: перерахунків – 213, новопризначених -148; допомог на похо

вання – 300 справ.

За інформацією управління праці та

соціального захисту населення райдержадміністрації

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального захисту населення

протягом I кварталу 2013 року

Протягом I кварталу 2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати, своєчасної виплати та формування джерел її дальшого підвищення. Водночас, й програмні документи району передбачали послідовну та наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні – грудні 2012 року становила 1933,0 грн. (в області – 2308,0 грн.), що у 1,7 рази перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1134,0 грн.) та на 18,3% (в області – 16,9%) показник відповідного періоду минулого року (1634,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-березень 2013 року становить 2000,0 грн., що на 11,9% перевищує показник відповідного періоду минулого року (1787,0 грн.). За розмірами нарахованої заробітної плати майже 9,7% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом I кварталу 2013 року зменшилась з 398 до 294 чоловік (9,7% від загальної кількості штатних працівників). За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району станом на 1 квітня 2013 року відсутня.

З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 3 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 18 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 41 пропозицію та рекомендацію щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.04.2013 року зареєстровано 139 примірників колективних договорів, в т . ч. за I квартал 2013 року 4, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, торгівля – 8, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров”я – 3, державне управління – 2, інші – 59. Колективними договорами охоплено 5606 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 82,4% підприємств, установ та організацій району.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він не до отримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 8 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 14 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 14 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Протягом I кварталу 2013 року в районі було створено 110 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 1 нове робоче місце, фізичні особи-підприємці – 109, відкрили власну справу 33, в т.ч. 13 – отримали допомогу по безробіттю одноразово. В сільському та лісовому господарствах створено 5 робочих місць, в переробній промисловості - 16, в торгівлі - 45.

Станом на 01.04.2013 р. в управлінні праці та соціального захисту населення субсидії на житлово-комунальні послуги отримує 1748 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 237 сімей. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП протягом кварталу спрямовано 952,5 тис. грн., на тверде паливо та скраплений газ 14,6 тис. грн.. Заборгованість станом на 01.04.2013 р. по субсидіям на житлово - комунальні послуги склала 302,2 тис. грн.. Заборгованість населенню по субсидіям на придбання твердого палива та скрапленого газу – 183,3 тис. грн.

Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 148,3 грн., на тверде паливо та скраплений газ – 773,2 грн., що у 1,3 рази більше ніж за відповідний період минулого року.

Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом I кварталу 2013 року – 1303, в тому числі: на ЖКП - 738, скраплений газ та тверде паливо - 565.

Протягом I кварталу 2013 року державні соціальні допомоги отримали 1795 осіб, що на 110 осіб більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 2399,0 тис. грн., що на 19% більше, ніж за цей же період 2012 року. Заборгованість з виплат грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам (дитячі будинки, в т. ч. сімейного типу прийомні сім»ї) відсутня. У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 18 засідань, на яких розглянуто 478 заяв.

Відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого ПКМУ від 29.04.2004 року № 558 в І кварталі 2013 року компенсацію отримали 143 особи на суму 63,1 тис. грн. (з них заборгованість за 2012 рік 28,6 тис. грн. 34,5 тис. грн. – поточний рік)

Всього на 2013 рік потреба в коштах на виплату компенсації 241,4 тис. грн., в районному бюджеті передбачено 155,4 тис. грн., тобто приблизно по серпень 2013 року.

Станом на 28 квітня профінансовано 79,1 тис. грн. ( 28,6 тис. грн. заборгованість 2012 року, 50,5 тис. грн. поточний рік по березень включно). Зареєстровано фінансові зобов»язання по виплаті компенсації на суму 17,3 тис. грн. за квітень 2013 року. Заборгованості немає так як термін виплати до 10 числа місяця, наступного за тим в якому було надано соціальні послуги, тобто до 10 травня.

На персоніфікованому обліку управління знаходиться 9350 осіб, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг за січень-березень 2013 р. на суму 1241,5 тис. грн.. Станом на 01.04.2013 року 1220 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 98%, 939 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 97% на загальну суму – 742,9 тис. грн.

В управлінні перебуває на обліку 373 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 22 особи менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року. За рахунок коштів районного бюджету видано безкоштовно медикаментів на суму 3,6 тис. грн. та зубопротезовано на суму 0,6 тис. грн.. За рахунок коштів державного бюджету нараховано компенсацій на суму 114,3 тис. грн., виплачено – 152,2 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року. Заборгованість на 01.04.2013 становить 32,3 тис.грн.

Протягом I кварталу 2013 року управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВв – 6 особам на суму 1,9 тис. грн.

За звітний період оздоровлено 3 ветерани війни. Відпрацьовано 123 індивідуальні програми реабілітації, видано 2 інвалідні коляски. 26 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.

Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасника бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 6 особам на суму 5,1 тис. грн.

Державним соціальним інспектором проведено 772 обстеження матеріально-побутових умов сімей з метою підтвердження їх права на призначення всіх видів державної соціальної допомоги.

При перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій порушень не виявлено.

При перевірці достовірності та повноти інформації про доходи, що надаються у довідках юридичних осіб, які використовуються при призначенні державних соціальних допомог порушень не виявлено.

Протягом кварталу головним спеціалістом по контролю за виплатою та призначенням пенсій в Управлінні Пенсійного фонду України в Городнянському районі здійснена перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати пенсій по 149 справам, із них: перерахунків – 84, новопризначених - 65; допомог на поховання по 152 справам.

За матеріалами управління праці

у Городнянському районі

***********************************************************************

 Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального  захисту  населення

протягом I кварталу 2013 року

Протягом I кварталу 2013 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики.

Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати, своєчасної виплати та формування джерел її дальшого підвищення. Водночас, й програмні документи району передбачали послідовну та наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січні – грудні 2012 року становила 1933,0 грн. (в області – 2308,0 грн.), що у 1,7 рази перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1134,0 грн.) та на 18,3% (в області – 16,9%) показник відповідного періоду минулого року (1634,0 грн.). Очікуваний показник середньої заробітної плати за січень-березень 2013 року становить 2000,0 грн., що на 11,9%  перевищує показник відповідного періоду минулого року (1787,0 грн.).

За розмірами нарахованої заробітної плати майже 9,7% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

    Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом I кварталу 2013 року зменшилась з 398 до 294 чоловік (9,7% від загальної кількості штатних працівників).

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району станом на 1 квітня 2013 року відсутня.

З метою упередження виникнення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 3 засідання тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами.

Протягом звітного періоду здійснено 18 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 41 пропозицію та рекомендацію щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.04.2013 року зареєстровано 139 примірників колективних договорів, в т . ч. за I квартал 2013 року 4, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, торгівля – 8, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров”я – 3, державне управління – 2, інші – 59. Колективними договорами охоплено 5606 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 82,4% підприємств, установ та організацій району.

    З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він не до отримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом звітного періоду робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 8 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 14 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 14 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).   

Протягом I кварталу 2013 року в районі було створено 110 нових робочих місць, з них юридичні особи створили 1 нове робоче місце, фізичні особи-підприємці – 109, відкрили власну справу 33, в т.ч. 13 – отримали допомогу по безробіттю одноразово. В сільському та лісовому господарствах створено 5 робочих місць, в переробній промисловості - 16, в торгівлі - 45.   

Станом на 01.04.2013 р.  в управлінні праці та соціального захисту населення  субсидії на  житлово-комунальні послуги отримує 1748 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 237 сімей. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП протягом кварталу спрямовано 952,5 тис. грн.,  на тверде паливо та скраплений газ 14,6 тис. грн..  Заборгованість станом на 01.04.2013 р. по субсидіям на житлово - комунальні послуги  склала 302,2 тис. грн.. Заборгованість  населенню  по субсидіям на придбання твердого палива та скрапленого газу – 183,3 тис. грн..

 Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 148,3  грн., на тверде паливо та скраплений газ – 773,2 грн., що у 1,3 рази більше ніж за відповідний період минулого року . 

 Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом I кварталу 2013 року – 1303,  в тому числі:  на ЖКП - 738,  скраплений газ та тверде паливо - 565.

Протягом I кварталу 2013 року державні соціальні допомоги отримали 1795 осіб, що на 110  осіб більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 2399,0 тис. грн., що на 19% більше, ніж за цей же період 2012 року. Заборгованість з виплат грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам (дитячі будинки, в т. ч. сімейного типу прийомні сім»ї) відсутня.

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом звітного періоду проведено 18 засідань,  на яких розглянуто 478 заяв.

Відповідно до Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги, затвердженого ПКМУ від 29.04.2004 року № 558 в І кварталі 2013 року компенсацію отримали  143 особи на суму 63,1 тис. грн. (з них заборгованість за 2012 рік 28,6 тис. грн. 34,5 тис. грн. – поточний рік)

           Всього на 2013 рік потреба в коштах на виплату компенсації 241,4 тис. грн., в районному бюджеті передбачено 155,4 тис. грн., тобто приблизно по серпень 2013 року.

           Станом на 28 квітня профінансовано 79,1 тис. грн. ( 28,6 тис. грн. заборгованість 2012 року,  50,5 тис. грн. поточний рік по березень включно). Зареєстровано фінансові зобов»язання по виплаті компенсації на суму 17,3 тис. грн. за квітень 2013 року. Заборгованості немає так як термін виплати до 10 числа місяця, наступного за тим в якому було надано соціальні послуги, тобто до 10 травня.

    На  персоніфікованому обліку  управління знаходиться  9350 осіб, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг  за  січень-березень 2013 р. на суму 1241,5 тис. грн.. Станом на 01.04.2013 року 1220 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 98%, 939 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 97% на загальну суму – 742,9 тис. грн..

    В управлінні   перебуває на обліку 373 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 22 особи менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.  За рахунок коштів  районного бюджету  видано  безкоштовно медикаментів на суму 3,6 тис. грн. та зубопротезовано на суму 0,6 тис. грн.. За рахунок  коштів  державного бюджету нараховано компенсацій   на суму 114,3 тис. грн.,  виплачено – 152,2 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року. Заборгованість на 01.04.2013 становить 32,3 тис.грн. 

Протягом I кварталу 2013 року управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВв – 6 особам на суму 1,9 тис. грн..

За звітний період оздоровлено 3 ветерани війни. Відпрацьовано 123 індивідуальні програми реабілітації, видано 2 інвалідні коляски. 26 осіб отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.                           

Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасника бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 6 особам на суму 5,1 тис. грн..

Державним соціальним інспектором  проведено 772 обстеження матеріально-побутових умов сімей  з метою підтвердження  їх права   на  призначення всіх видів державної соціальної допомоги.

При  перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій порушень не виявлено.

 При перевірці  достовірності  та повноти інформації  про доходи, що надаються у довідках юридичних осіб, які використовуються  при призначенні   державних соціальних допомог порушень не виявлено.    

Протягом кварталу головним  спеціалістом  по контролю за виплатою та призначенням  пенсій  в Управлінні Пенсійного фонду України  в Городнянському районі  здійснена  перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати   пенсій по 149 справам, із них: перерахунків – 84, новопризначених  - 65;  допомог на поховання по 152  справам.

 

 

В.о. начальника управління                                                        В.В.Криволап

***********************************************************************

Д О В I Д К А

про результати роботи управлiння працi та

соцiального захисту населення

протягом 2012 року

Протягом 2012 року управлінням праці та соціального захисту населення проводилась системна інформаційно-роз’яснювальна робота та вживались заходи по виконанню завдань соціальної політики на 2012 рік.

Одним із завдань є визначення організаційно-економічних заходів, спрямованих на забезпечення зростання заробітної плати, своєчасної виплати та формування джерел її дальшого підвищення. Водночас, й програмні документи району протягом 2012 року передбачали послідовну та наполегливу роботу, направлену на підвищення рівня життя та добробуту працюючих. За 2012 рік в районі намітилася й утримується стійка динаміка зростання середньої заробітної плати.

Середня заробітна плата працівників за видами економічної діяльності у січнігрудні 2012 року становить 1933,0 грн., що у 1,7 рази перевищує розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (1134,0 грн.) та на 18,3% показник відповідного періоду минулого року (1634,0 грн.).

За розмірами нарахованої заробітної плати майже 14,0% працівників району отримують її на рівні мінімальної. Найбільше низькооплачуваних працівників у сільському господарстві, торгівлі, що негативно впливає на розмір середньої заробітної плати району.

Кількість працівників, які відпрацювали 50% і більше робочого часу і яким нарахована заробітна плата в межах мінімального розміру протягом 2012 року зменшилась з 413 до 398 чоловік (12,3% від загальної кількості штатних працівників).

За даними Держкомстату заборгованість із виплати заробітної плати найманим працівникам підприємств, установ і організацій району станом на 1 січня 2013 року погашена. Протягом 2012 року погашено заборгованість із заробітної плати в сумі 1803,7 тис. грн..

З метою прискорення погашення заборгованості із заробітної плати та своєчасної її виплати проведено 12 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат. На комісіях заслуховувались звіти галузевих управлінь райдержадміністрації, визначались плани дій щодо виправлення ситуації по кожному виду економічної діяльності та по суб’єктах господарювання з конкретними обсягами та термінами погашення заборгованості.

Протягом 2012 року здійснено 48 перевірок підприємств, організацій та установ району з контролю за своєчасною і не нижче, визначеного державою, мінімального розміру оплатою праці, в ході яких внесено 94 пропозиції та рекомендації щодо усунення виявлених порушень.

Станом на 01.01.2013 року зареєстровано 139 примірників колективних договорів, в т . ч. за 2012 рік 27, а саме: промисловість – 6, будівництво – 1, сільське господарство – 18, транспорт – 2, освіта – 38, культура – 2, охорона здоров”я – 3, інші – 69. Колективними договорами охоплено 5606 працівників.

В районі зареєстровано 371 суб”єктів господарювання, з них мають законодавче право на регулювання відносин через колективні договори близько 165, регулюють відносини шляхом укладення колективних договорів 82,4% підприємств, установ та організацій району.

З метою виведення з тінізації капіталу та спрямування коштів до бюджету, яких він не до отримує через використання праці осіб без трудових відносин протягом 2012 року робочою групою з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення проведено 28 рейдів – перевірок легалізації заробітної плати та зайнятості на підприємствах, в організаціях та установах району. Виявлено 85 нелегалізованих робочих місць. За результатами перевірок укладено 85 договорів між роботодавцями та найманими працівниками (торгівля, деревообробка, автоперевезення).

Станом на 01.01.2013 р.  в управлінні праці та соціального захисту населення  субсидії на  житлово-комунальні послуги отримує 2411 сімей, на тверде паливо та скраплений газ 1291 сімей. На відшкодування витрат за надані населенню субсидії на ЖКП в 2012 році спрямовано 2220,6 тис. грн.,  на тверде паливо та скраплений газ 1074,1 тис. грн..  Заборгованість станом на 01.01.2013 р. по субсидіям на житлово - комунальні послуги  склала 332,1 тис. грн.. Заборгованість  населенню  по субсидіям на придбання твердого палива та скрапленого газу – 29,9 тис. грн..

 Середній розмір субсидії на житлово-комунальні послуги складає 264,4  грн., на тверде паливо та скраплений газ – 843,7 грн., що у 1,7 рази більше ніж за відповідний період минулого року . 

 Кількість сімей, які звернулись за призначенням субсидій протягом 2012 року – 4714,  в тому числі:  на ЖКП - 3371,  скраплений газ та тверде паливо - 1343.

Протягом 2012 року державні соціальні допомоги отримали 3726 осіб, що на 291  особу більше, ніж на аналогічну дату торік, на виплату яких спрямовано 26522,3 тис. грн., що на 20% більше, ніж за цей же період 2011 року. Заборгованість з виплат грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам (дитячі будинки, в т. ч. сімейного типу прийомні сім»ї) відсутня.

У передбачених законодавством випадках, призначення житлових субсидій та державних допомог проводиться за рішенням комісій по розгляду питань, пов’язаних з призначенням всіх видів соціальних допомог. Так, протягом 2012 року проведено 68 засідань,  на яких розглянуто 2145 заяви.

    На  персоніфікованому обліку  управління знаходиться  9436 особи, які користуються пільгами по оплаті за житлово – комунальні послуги. Проведено відшкодування пільг  за  січень-грудень 2012 р. на суму 2853,2 тис. грн.. Станом на 01.01.2013 року 1425 домогосподарствам призначено пільги готівкою на придбання твердого палива, що становить 100%, 1115 домогосподарствам - на придбання скрапленого газу, що становить 100% на загальну суму – 821,8 тис. грн..

    В управлінні   перебуває на обліку 377 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, що на 22 особи менше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.  За рахунок коштів  районного бюджету  видано  безкоштовно медикаментів на суму 14,2 тис. грн. та зубопротезовано на суму 2,5 тис. грн.. За рахунок  коштів  державного бюджету нараховано компенсацій   на суму 546,8 тис. грн.,  виплачено – 537,9 тис. грн. з урахуванням заборгованості на початок року. Заборгованість на 01.01.2013 становить 70,3 тис.грн.  За 2012 рік видано посвідчень 4 потерпілим дітям, 2 особам  першої категорії, 2 посвідчення дружини померлого громадянина з числа ліквідаторів першої категорії, смерть якого пов»язана з Чорнобильською катастрофою.

Оздоровлено 11 осіб, з них: 3 чоловіка першої категорії, 2 чоловіка другої категорії та група дітей (6 чоловік) в санаторії «Чайка» с. Лазурне.

Протягом 2012 року управлінням було виплачено компенсації за невикористану санаторно-курортну путівку інвалідам ВВв – 42 особам на суму 13,02 тис. грн. та інвалідам загального захворювання – 27 особам на суму 5,7 тис. грн..

За 2012 рік оздоровлено 9 ветеранів війни. Відпрацьовано 543 індивідуальні програми реабілітації, видано 20 інвалідних колясок та 30 інших засобів реабілітації (палиць, милиць та ін.). 53 особи отримали направлення до протезно-ортопедичного підприємства.                    

Проведено розрахунок за безоплатне поховання учасника бойових дій за рахунок коштів обласного бюджету 31 особі на суму 26,0 тис. грн..

Державним соціальним інспектором  проведено 3351 обстеження матеріально-побутових умов сімей  з метою підтвердження  їх права   на  призначення всіх видів державної соціальної допомоги.

При  перевірці інформації про доходи, що надаються заявниками для призначення житлових субсидій, виявлено порушення по 38 справам   на суму 5,3 тис. грн., з них відшкодовано  до бюджету 5,3 тис. грн.. 

 При перевірці  достовірності  та повноти інформації  про доходи, що надаються у довідках юридичних осіб, які використовуються  при призначенні   державних соціальних допомог,  виявлено порушення по 2  справам  на суму  0,043 тис. грн.. Сума переплати відшкодована до бюджету в повному обсязі.    

Протягом 2012  року головним  спеціалістом  по контролю за виплатою та призначенням  пенсій  в Управлінні Пенсійного фонду України  в Городнянському районі  здійснена  перевірка правильності призначення, перерахунків та виплати   пенсій по 835 справам, із них: перерахунків – 400, новопризначених  - 435;  допомог на поховання по 572  справам.

13/03/2013

Назад



15 Березня 2017 11:38

Інформацію про події в районі отримую з: