Городнянська РДА
Анонси














Дані про звернення громадян, що надійшли до райдержадміністрації

Назад

Довідка про кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року

***

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2016 року

З метою забезпечення вимог чинного законодавства України по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щоквартально, доповідна записка надсилається сільським та міському голові, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття додаткових заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

29 січня та 28 липня 2016 року на засіданнях Колегії райдержадміністрації розглянуто стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та відповідальним виконавцям надані протокольні рішення.

За 9 місяців 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 103 письмових звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 30 звернень більше.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 19 питань, в першу чергу позитивно вирішені питання, які належать до сфери відання райдержадміністрації. Це зокрема, надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились у складних життєвих обставинах, сприяння у призначенні субсидій, щодо виплати соціальної допомоги, щодо безкоштовного зубопротезування учасникам АТО та ін.

Так, виплачено матеріальну допомогу Чумаченко Л.М., Донцовій Г.П., Щиглевській Л.Г., Купрієнко О.М., Дирман О.М. Надано соціальну допомогу, як одинокій матері Сергієнко М.А., Поклад В.І., виплачено соціальну допомогу, як багатодітній сім'ї Харлан Н.В. Призначено субсидію Олексієнко Н.І.

Щодо решти звернень, які надійшли до райдержадміністрації, було вжито визначених законодавством заходів та громадянам надані відповідні роз'яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем.

Дуже важливими і ефективними є такі способи спілкування з людьми, як особисті прийоми громадян і прямі телефонні зв’язки голови райдержадміністрації, його заступників, керівників структурних підрозділів і районних установ, сільських, селищних голів, членів виконавчих комітетів, активів сільських, селищних рад, виїзні приймальні, дні віддалених сіл і інші.

Для вирішення деяких питань даються письмові доручення керівникам установ та організацій. Це сприяє значному поліпшенню у вирішенні проблемних питань населення. Також завдяки даній формі роботи вдається попередити надходження звернень до органів влади вищого рівня і, в деякій мірі, повторних. Саме завдяки цим заходам велика кількість життєво-важливих проблем громадян вирішується безпосередньо на місцях і одразу.

За звітний період зафіксовано 15 звернень на особистий прийом до голови райдержадміністрації (за 9 місяців 2016 року – 13 звернень), на 2 звернення більше. Громадянами порушувались питання про надання матеріальної допомоги, щодо працевлаштування, з приводу перерахунку пенсії та ін.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 13 (19 у відповідному періоді 2015 року). Надійшло 13 повторних звернень (8 - за аналогічний період 2015 року). В основному підставою до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги.

За звітний період 85 письмових звернення надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:

- Адміністрації Президента України – 1;

- Кабінет Міністрів України – 1;

- облдержадміністрації – 14;

- «урядова гаряча лінія» - 66;

- «гаряча лінія голови облдержадміністрації» - 2;

- обласна рада – 1.

17 звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

- від дітей війни – 4;

- від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 2;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 10;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення в порядку вирішення порушених питань.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Районна державна адміністрація намагається забезпечувати всебічний, об’єктивний і своєчасний розгляд кожного звернення, надавати заявникам реальну допомогу у вирішенні порушених проблем. При цьому не допускаються формальні відписки. Після остаточного вирішення питання надається відповідь заявникові.

Проаналізувавши роботу зі зверненнями громадян, можна зробити висновок, що стан виконавської дисципліни зі звернень громадян знаходиться на задовільному рівні. Районні управління, відділи своєчасно і оперативно розглядають листи громадян і повідомляють авторів про прийняті рішення.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2016 року

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Городнянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щоквартально, доповідна записка надсилається сільським та міському голові, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття додаткових заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

29 січня 2016 року на засіданні Колегії райдержадміністрації розглянуто стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та відповідальним виконавцям надано протокольне рішення.

За І півріччя 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 79 письмових звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 28 звернень більше.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 16 питань, в першу чергу позитивно вирішені питання, які належать до сфери відання райдержадміністрації. Це зокрема, надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились у складних життєвих обставинах, сприяння у призначенні субсидій, щодо виплати соцаільної допомоги та ін.

Так, виплачено матеріальну допомогу Чумаченко Л.М., Донцовій Г.П., Щиглевській Л.Г., Купрієнко О.М. Надано соціальну допомогу, як одинокій матері Сергієнко М.А., Поклад В.І., призначено субсидію Олексієнко Н.І.

Щодо решти звернень, які надійшли до райдержадміністрації, було вжито визначених законодавством заходів та громадянам надані відповідні роз'яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем.

Зафіксовано 9 звернень на особистий прийом до голови райдержадміністрації (І півріччя 2015 року – 15 звернень), на 6 звернень менше.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 12 (17 у відповідному періоді 2015 року). Надійшло 9 повторне звернення (6 - за аналогічний період 2015 року). В основному підставою до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги.

За звітний період 63 письмових звернення надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:

- Адміністрації Президента України – 1;

- облдержадміністрації – 10;

- «урядова гаряча лінія» - 51.

- обласна рада – 1.

11 звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

- від дітей війни – 2;

- від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 2;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 6;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення в порядку вирішення порушених питань.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2016 року

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Городнянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

За І квартал 2016 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 32 письмових звернення громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 8 звернення більше.

Зафіксовано 6 звернень на особистий прийом до голови райдержадміністрації (І квартал 2015 року – 4 звернення), на 2 звернення менше.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 4 (8 у відповідному періоді 2015 року). Надійшло 1 повторне звернення (2 - за аналогічний період 2015 року). В основному підставою до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі, надаються вичерпні пояснення.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 9 питань, в першу чергу позитивно вирішені питання, які належать до сфери відання райдержадміністрації. Це зокрема, надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились у складних життєвих обставинах, щодо відключення опалення, щодо виплати соціальної допомоги та ін.

Так, виплачено матеріальну допомогу Чумаченко Л.М. та Донцовій Г.П. Надано соціальну допомогу, як одинокій матері Сергієнко М.А.

Щодо решти звернень, які надійшли до райдержадміністрації, було вжито визначених законодавством заходів та громадянам надані відповідні роз'яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем.

Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги.

25 письмових звернень надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:

- - облдержадміністрації – 4;

- «урядова гаряча лінія» - 20.

- обласна рада – 1.

6 звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

- від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 2;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 3;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1.

Всього у зверненнях було порушено 9 різноманітних питань, переважно щодо соціального захисту, комунального господарства, праці та заробітної плати.

Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми виплат соціальних допомог, надання матеріальної допомоги.

На другому місці за актуальністю – комунальне господарство. Порушувались питання про оплату за електроенергію, відключення опалення та ін.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення в порядку вирішення порушених питань.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом 2015 року

Одним з головних напрямків діяльності районної державної адміністрації є спілкування з людьми та вирішення проблемних питань, які надходять від населення.

З метою забезпечення вимог чинного законодавства України по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щопіврічно, доповідна записка надсилається сільським та міському голові, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття додаткових заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

м27 січня та 10 липня 2015 року на засіданнях Колегії райдержадміністрації розглянуто питання про стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та відповідальним виконавцям було надано протокольні рішення.

Упродовж 2015 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 125 звернень (у порівнянні з аналогічним періодом - 116). Таким чином, за звітний період спостерігається тенденція до збільшення кількості письмових звернень.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 28 питань, в першу чергу позитивно вирішені питання, які належать до сфери відання райдержадміністрації. Це зокрема, надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились у складних життєвих обставинах, щодо відключення електропостачання, щодо незаконного користування земельною ділянкою, виплачено заборгованість по заробітній платі, призначено субсидію та інші.

Так, виплачено матеріальну допомогу Отрожко М.В., Вінжицькій С.П., Борсук В.П. та родинам учасників АТО.

Щодо решти звернень, які надійшли до райдержадміністрації, було вжито визначених законодавством заходів та громадянам надані відповідні роз'яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем.

Ситуація, яка склалася на даний час щодо нарахування та виплати субсидій населенню району спричинила потік звернень на «урядову гарячу лінію» та особисто до голови райдержадміністрації. Райдержадміністрацією не залишилась осторонь вирішення даного питання і вживаються відповідні заходи реагування. Заявникам надаються відповідні роз'яснення.

77 письмових звернень надійшло до райдержадміністрації від органів влади вищого рівня, з них:

- - облдержадміністрації –9;

- «урядова гаряча лінія» - 67.

- управління промисловості, транспорту та зв'язку ОДА – 1.

13 звернень, що надійшли на адресу райдержадміністрації, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

- від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 1;

- від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи – 5;

- від дітей війни – 3;

- членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 3;

- від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1.

На особистий прийом до голови райдержадміністрації за звітний період звернулись 21 відвідувач, у відповідному періоді минулого року було зареєстровано 26 громадян.

Колективних звернень у звітному періоді отримано 23 (18 у відповідному періоді 2014 року). Повторних звернень надійшло 5 (6 за аналогічний період 2014 року). В основному підставою до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями.

В листопаді 2015 року проводився «прямий телефонний зв'язок» голови райдержадміністрації з населенням району, на який звернулось 7 жителів району. За результатами проведення даного заходу були надані відповідні доручення, хід виконання яких проконтрольовано і заявникам надані відповідні пояснення.

Проводяться перевірки стану роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та виконкомах сільських рад.

Головою райдержадміністрації проводяться виїзні дні-приймальні громадян за місцем проживання. Охоплено цією роботою Мощенська, Андріївська, В.Лиственська, Кузницька, Бурівська, Конотопська, Сеньківська сільські ради та надаються відповідні доручення з метою вирішення проблемних питань даних громад.

Посадові особи райдержадміністрації виконуючи завдання Глави держави наголошують всім, хто причетний до вирішення тих чи інших проблем громадян, що потрібно підвищувати ефективність роботи зі зверненнями громадян.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2015 р.

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Городнянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

За І квартал 2015 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 24 письмових звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 3 звернення менше.

Зафіксовано 4 звернення на особистий прийом до голови райдержадміністрації (І квартал 2014 року – 12 звернень), на 8 звернень менше.

За результатами проведеного аналізу встановлено, що у переважній кількості підприємства, організації, установи, структурні підрозділи відповідально розглядали звернення громадян, вирішували питання згідно з наданими дорученнями та повноваженнями, надавали авторам звернень вичерпні відповіді про результати розгляду порушених у зверненні питань. Але значна кількість громадян телефонувала на урядову „гарячу лінію” не звертаючись до райдержадміністрації, а деякі з них телефонували до Центру по декілька разів на тиждень з одного і того ж питання та вирішення дрібних побутових питань. Багато з таких звернень потребували лише надання громадянам роз’яснення.

За І квартал 2015 року надійшло повторних звернень – 2, анонімних – 2, колективних – 8.

Повторно звертаються, в основному, постійні дописувачі. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення.

Проводяться виїзні заходи райдержадміністрації в територіальних громадах, під час яких люди мають можливість безпосередньо звернутись до голови райдержадміністрації, його заступників та керівників управлінь, відділів райдержадміністрації. Під час нарад з керівниками управлінь, відділів, служб та керівників органів місцевого самоврядування акцентується їх увага на вирішення питань з якими звертаються громадяни, надання необхідної допомоги.

Звернулося 24 громадян, з яких: пенсіонерів – 2, безробітних – 5, робітників – 7, підприємців – 2 та ін. За категоріями авторів звернень: інвалідів І групи (1), дитина війни (1), учасників війни - 1.

Всього у зверненнях було порушено 25 різноманітних питань, переважно щодо праці і заробітної плати, аграрної політики, комунального господарства, освіти.

Аналіз питань, які порушувалися у зверненнях, свідчить, що найважливішим для жителів району у звітному періоді були проблеми праці і заробітної плати. Як і в минулому році, громадян найбільше турбували питання щодо заборгованості заробітної плати працівникам бюджетної установ.

На другому місці за актуальністю – питання освіти. Порушувались питання закриття шкіл по району. Питання комунального господарства на третьому місці. Одним з найважливіших питань комунальної сфери, що турбувало громадян електропостачання, водозабезпечення, теплопостачання, зростання тарифів на житлово-комунальні послуги, а також низький рівень даних послуг, ремонт доріг.

Всі звернення розглянуті у встановлені законодавством терміни, заявникам надано допомогу або роз’яснення порядку вирішення порушених питань. Вирішено позитивно 6 звернень, надано роз’яснення 16 зверненням, залишено без розгляду – 2 звернення.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2014 р.

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Городнянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щоквартально, доповідна записка надсилається сільським та міському голові, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття додаткових заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

31 жовтня 2014 року на засіданні Колегії райдержадміністрації буде розглянуто стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

За 9 місяців 2014 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 68 письмових звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 16 звернень менше.

У відповідності до затвердженого графіку прийому громадян на особистий прийом до голови райдержадміністрації упродовж звітного періоду звернулось 26 відвідувачів, на 5 звернень менше аналогічного періоду.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 29 питань.

Колективних звернень за 9 місяців 2014 року отримано 12 (9 у відповідному періоді 2013 року) і стосувались вони переважно закриття шкіл, Фапів в Городнянському районі, щодо несплати орендної плати за землю та ін.

Повторних звернень надійшло 3 (4 за аналогічний період 2013 року), анонімних - 4. В основному підставою повторних звернень до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення.

З метою вирішення нагальних проблем жителів територіальних громад району безпосередньо на місцях голова райдержадміністрації взяв участь у проведенні виїзному «дні-приймальні» в Смичинській, В.Дирчинській, Ваганицькій, Тупичівській, Дроздовицькій сільській раді. За результатами проведення даного заходу були надані відповідні протокольні доручення голови райдержадміністрації та проінформовано заявників про хід розгляду порушених питань.

Відповідно до графіку проводяться перевірки вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських радах.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Враховуючи вище викладене, вважаю за доцільне ознайомити зі змістом доповідної записки начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських (міського) голів для здійснення відповідного аналізу, виправлення недоліків та подальшого врахування в роботі.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом І півріччя 2014 р.

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” Городнянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Стан роботи із зверненнями громадян аналізується щоквартально, доповідна записка надсилається сільським та міському голові, начальникам структурних підрозділів райдержадміністрації для вжиття додаткових заходів з усунення недоліків, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян.

26 червня 2014 року на засіданні Колегії райдержадміністрації розглянуто стан виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” та відповідальним виконавцям надано протокольне рішення.

За І півріччя 2014 року безпосередньо до райдержадміністрації та через органи влади вищого рівня надійшло 49 письмових звернень громадян, що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 20 звернень більше.

У відповідності до затвердженого графіку прийому громадян на особистий прийом до голови райдержадміністрації упродовж звітного періоду звернулось 17 відвідувачів, на 12 звернень менше аналогічного періоду.

З усієї кількості письмових звернень громадян вирішено з позитивним результатом 22 питання.

Стосовно решти звернень, заявникам надані відповідні роз’яснення; 1 - питання, що потребує додаткового опрацювання, знаходяться на контролі районної державної адміністрації.

Так, на комісії по наданню матеріальної допомоги громадянам, які опинились у складних життєвих обставинах управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації надано матеріальну допомогу Зайцевій О.І. в сумі 300,00 грн., Андрусь Н.І. – 500,00грн., Холодняк Ю.О. – 200,00 грн., Довгопол Г.І. – 550,00 грн., Лойченко К.О. – 300,00 грн., Зубкова Н.В. – 300,00 грн., Трофименко С.В. – 550,00 грн., Дубодєлов В.В. – 300,00 грн., Бірічева Н.К. – 300,00 грн.

Вирішено питання щодо виплати розрахункових коштів «Механічним заводом» Самойленку Б.В.

Також присвоєно почесне звання мати-героїня жительки с. Ясенівка Ханас Г.В.

Колективних звернень за І півріччя 2014 року отримано 9 (9 у відповідному періоді 2013 року) і стосувались вони переважно закриття шкіл, Фапів в Городнянському районі, щодо перевірки умов перебування прийомних дітей у сім'ї Драч в с. Ваганичі та ін.

Повторних звернень надійшло 2 (3 за аналогічний період 2013 року), анонімних - 3. В основному підставою повторних звернень до їх подання була незгода авторів з прийнятими за результатами розгляду попередніх звернень рішеннями. З метою недопущення повторних звернень з заявниками обговорюються їх проблеми під час особистої зустрічі з заявниками, надаються вичерпні пояснення.

З метою вирішення нагальних проблем жителів територіальних громад району безпосередньо на місцях голова райдержадміністрації взяв участь у проведенні виїзному «дні-приймальні» в Смичинській, В.Дирчинській сільській раді. За результатами проведення даного заходу були надані відповідні протокольні доручення голови райдержадміністрації та проінформовано заявників про хід розгляду порушених питань.

Відповідно до графіку проводяться перевірки вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах райдержадміністрації, виконавчих комітетах сільських радах.

Відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109, з метою сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.

Райдержадміністрація вживає заходи по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

доповідна на сайт І квартал 2014

====================================================

Доповідна записка про кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2013 р.

====================================================

Довідка за результатами роботи 9 місяців 2013.doc

====================================================

Першому заступнику голови

райдержадміністрації

Силенку М.Ф.

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян,

що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2013 р.

З метою забезпечення вимог Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109\2008 Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядуванняГороднянською райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Упродовж першого кварталу на адресу райдержадміністрації надійшло 31 (23 у відповідному періоді 2012 року) письмових пропозицій, заяв та скарг громадян і на особистий прийом звернулось 5 (3 у 2012 році). Таким чином, з початку цього року спостерігається тенденція до збільшення кількості письмових та на особистий прийом звернень.

Найчастіше в листах громадян порушувались питання про несвоєчасну виплату заробітної плати, закриття шкіл, ФАПів та щодо присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

За результатами розгляду письмових звернень вирішено з позитивним результатом питання порушені в 5 листах.

Зокрема, було вжито заходів щодо благоустрою автомобільної дороги по вул. Шевченка (звернення Заяць О.В.), надано матеріальну допомогу на лікування в Чернігівській обласній лікарні Щербині М.О.

Щодо решти звернень, які надійшли до райдержадміністрації, було вжито визначених законодавством заходів. Громадянам надані відповідні роз'яснення та необхідна інформація.

На протязі звітного періоду надійшло 7 письмових колективних звернень.

За звітний період надійшло 3 повторних звернення.

З усієї кількості письмових звернень за І квартал 2013р. 30 листів надійшло на адресу райдержадміністрації з органів влади вищого рівня (в 2012 році - 17 листів).

Протягом І кварталу 2013 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, якими порушувались питання про виплату пенсії, про надання матеріальної допомоги на житло, щодо вступу у спадщину. За результатами розгляду порушених питань заявникам надані відповіді з відповідними роз’ясненнями.

До заступників голови райдержадміністрації за звітний період звернулось 23 особи, а в 2012 році – 30 осіб. Громадяни звертались з питань: надання матеріальної допомоги, виплати орендної плати, порядок оформлення земельних часток (паїв), ремонту будинку, про виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та інші. Всі питання розглянуті та надано заявникам обгрунтовані роз’яснення.

В І кварталі 2013 року проведено моніторинг дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян у відділі молоді та спорту, відділі містобудування та архітектури.

За результатами проведення перевірки були складені відповідні довідки з метою усунення виявлених недоліків.

Голова райдержадміністрації в І кварталі 2013 року провів виїзну приймальню в Пекурівській сільській раді. В даному населеному пункті звертались громадяни з земельних питань, які були оперативно вирішені на місці.

Райдержадміністрація вживає заходів по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Керівник апарату

райдержадміністрації І.П.Беребера

*******************************************************************

Голові райдержадміністрації

Ю.В.Висоцькому

Доповідна записка про кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом ІV кварталу 2012 р.

Городнянською райдержадміністрацією робота щодо розгляду звернень громадян протягом ІV кварталу 2012 року проводилась відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативних актів, квартального плану роботи. Райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Протягом ІV кварталу 2012 року на адресу районної державної адміністрації надійшло 47 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян, тоді коли за відповідний період минулого року зареєстровано 48 письмових звернень.

Найчастіше в листах громадян порушувались питання про несвоєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ, земельні питання, та проведення ремонту автомобільних доріг та ін.

За результатами розгляду письмових звернень вирішено з позитивним результатом питання порушені в 13 листах, по решті звернень - їх авторам надані відповідні роз`яснення та необхідна інформація.

На протязі звітного періоду надійшло 13 письмових колективних звернень. За звітний період надійшло 5 повторних звернень.

З усієї кількості письмових звернень за ІV квартал 2012р. 28 листів надійшло на адресу райдержадміністрації з органів влади вищого рівня (в 2011 році - 31 лист).

Протягом ІV кварталу 2012 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 11 громадян, якими порушувались питання про виплату заробітної плати, про виплату коштів по інвалідності, щодо працевлаштування та ін. За результатами розгляду порушених питань заявникам надані відповіді з відповідними роз’ясненнями.

До заступників голови райдержадміністрації за звітний період звернулось 31 особа, а в 2011 році – 27осіб. Громадяни звертались з питань: надання матеріальної допомоги, виплати орендної плати, порядок оформлення земельних часток (паїв), ремонту будинку, про надання субсидії, про виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та інші. Всі питання розглянуті та надано заявникам обгрунтовані роз’яснення.

В ІV кварталі 2012 року проведено моніторинг дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян у фінансовому управлінні, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації. За результатами проведення перевірки були складені відповідні довідки з метою усунення виявлених недоліків.

Голова райдержадміністрації в ІV кварталі 2012 року провів виїзну приймальню в Перепиській сільській раді. В даному населеному пункті звертались громадяни з земельних питань, з питання виділення балонного скрапленого газу, які були оперативно вирішені на місці.

Райдержадміністрація вживає заходів по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

Керівник апарату

райдержадміністрації

І.П.Беребера

=============================================================

Кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом ІV кварталу 2011 р.

Городнянською райдержадміністрацією робота щодо розгляду звернень громадян протягом ІV кварталу 2011 року проводилась відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативних актів, квартального плану роботи. Райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Аналіз динаміки надходжень письмових звернень громадян до райдержадміністрації показує, що в ІV кварталі 2011 року спостерігалась тенденція до зменшення кількості звернень громадян. Протягом звітного кварталу 2011 року зареєстровано - 48 листів громадян, а за аналогічний 2010 року – 50 листів.

Найчастіше в листах громадян порушувались питання про виділення одноразової матеріальної допомоги, земельні питання, несвоєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та ін. За результатами розгляду заяв на засіданні районної комісії по координації гуманітарної допомоги та наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам заявникам була виділена грошова допомога.

За результатами розгляду письмових звернень вирішено з позитивним результатом питання порушені в 18 листах, по решті звернень - їх авторам надані відповідні роз`яснення та необхідна інформація.

На протязі звітного періоду надійшло чотири письмові колективні звернення. За звітний період надійшло 2 повторні звернення.

З усієї кількості письмових звернень за ІV квартал 2011р. 31 лист надійшло на адресу райдержадміністрації з органів влади вищого рівня (в 2010 році - 4 листи).

Протягом ІV кварталу 2011 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 5 громадян, якими порушувались питання про соціальні виплати, про приватизацію земельної ділянки, щодо працевлаштування. За результатами розгляду порушених питань заявникам надані відповіді з відповідними роз’ясненнями.

До заступників голови райдержадміністрації за звітний період звернулось 27 осіб, а в 2010 році – 13 осіб. Громадяни звертались з питань: надання матеріальної допомоги, виплати орендної плати, порядок оформлення земельних часток (паїв), про надання субсидії, про виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ та інші. Всі питання розглянуті та надано заявникам обгрунтовані роз’яснення.

В ІV кварталі 2011 року проведено моніторинг дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян у фінансовому управлінні, відділі з питань надзвичайних ситуацій, управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації. За результатами проведення перевірки були складені відповідні довідки з метою усунення виявлених недоліків.

Голова райдержадміністрації в ІV провів виїзну приймальню в Андріївській сільській раді. В даному населеному пункті звертались громадяни з земельних питань, з питання надання субсидії, які були оперативно вирішені на місці.

Райдержадміністрація вживає заходів по забезпеченню всебічного, об’єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

=============================================================

"Прямий телефонний зв’язок" голови райдержадміністрації з населенням району

20.12.2011 року відбувся «прямий телефонний зв’язок» голови райдержадміністрації А.М.Лавського з населенням району.

Для більш повного роз’яснення питань, що хвилювали населення району, під час проведення заходу були присутні нижчезазначені керівники:

1. Примак Г.Г. – голова районної ради;

2. Богдан А.І. – міський голова;

3. Висоцька Т.В. - начальник управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації;

4. Пінчук В.І. - начальник управління Пенсійного фонду в районі;

5. Пінчук І.І. - начальник районного відділу газопостачання;

6. Ромець В.В. - головний лікар ЦРЛ;

7. Сліпець А.В. - начальник цеху електрозв’язку № 14;

8. Захарченко Т.В. - директор районного центру зайнятості населення;

9. Кукушкін П.Д. - в.о.начальника відділу Держкомзему в районі.

На телефонну лінію до голови райдержадміністрації звернулося 8 громадян.

Порушувались питання щодо автобусного сполучення сіл з районним центром, ремонту доріг до населених пунктів, виплати грошових компенсацій «дітям війни», присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

Всі проблемні питання були розглянуті головою райдержадміністрації, відповідними службами та в межах компетенції надані роз’яснення.

=============================================================

Кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом ІІІ кварталу 2011 р.

Городнянською райдержадміністрацією робота щодо розгляду звернень громадян протягом ІІІ кварталу 2011 року проводилась відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року №109/2008, інших нормативних актів, квартального плану роботи. Райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем.

Аналіз динаміки надходжень письмових звернень громадян до райдержадміністрації показує, що в ІІІ кварталі 2011 року спостерігалась тенденція до зменшення кількості звернень громадян. Протягом звітного кварталу 2011 року зареєстровано - 34 листи громадян, а за аналогічний 2010 року – 25 листів.

Найчастіше в листах громадян порушувались питання про виділення одноразової матеріальної допомоги, відновлення рейсового автобусу, земельні питання та ін. За результатами розгляду заяв на засіданні районної комісії по координації гуманітарної допомоги та наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам заявникам була виділена грошова допомога.

За результатами розгляду письмових звернень вирішено з позитивним результатом питання порушені в 11 листах, по решті звернень - їх авторам надані відповідні роз`яснення та необхідна інформація.

На протязі звітного періоду надійшло одне письмове колективне звернення. За звітний період надійшло 2 повторні звернення.

З усієї кількості письмових звернень за ІІІ квартал п.р 3 листи надійшло на адресу райдержадміністрації з органів влади вищого рівня (в 2010 році - 8 листів). Протягом ІІІ кварталу 2011 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 7 громадян, якими порушувались питання щодо працевлаштування, про підвіз дітей до школи, опалення квартири, земельні питання. За результатами розгляду порушених питань заявникам надані відповіді з відповідними роз’ясненнями, одне звернення залишається на контролі.

До заступників голови райдержадміністрації за звітний період звернулось 25 осіб, а в 2010 році – 21 особа. Громадяни звертались з питань: надання матеріальної допомоги, виплати орендної плати, порядок оформлення земельних часток (паїв), про надання субсидії та інші. Всі питання розглянуті та надано заявникам обгрунтовані роз’яснення.

В ІІІ кварталі 2011 року проведено моніторинг дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян в архівному відділі, відділі архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства та відділі у справах молоді та спорту райдержадміністрації. За результатами проведення перевірки були складені відповідні довідки з метою усунення виявлених недоліків.

Голова райдержадміністрації в вересні п.р. провів виїзну приймальню в Хотівлянській сільській раді. В даному населеному пункті звертались громадяни з земельних питань, з питання надання субсидії, які були оперативно вирішені на місці.

Райдержадміністрація вживає заходів по забезпеченню всебічного, об`єктивного та своєчасного розгляду кожного звернення, наданню заявникам максимально можливої допомоги у вирішенні проблем з якими вони звертаються.

============================================================

Голові райдержадміністрації

А.М.Лавському

Доповідна записка

про кількість і характер звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом ІІ кварталу 2011 р.

З метою забезпечення вимог чинного законодавства України по роботі зі зверненнями громадян райдержадміністрацією проводиться робота, спрямована на створення необхідних умов щодо реалізації конституційного права громадян на письмове звернення та особистий прийом, оперативне вирішення порушених проблем та усунення причин, що породжують скарги.

Протягом ІІ кварталу 2011 року на адресу райдержадміністрації надійшло та зареєстровано 28 письмових звернень, тоді коли за аналогічний період 2010 року – 25 звернення. Аналіз динаміки надходжень звернень громадян до райдержадміністрації показує, що спостерігається тенденція до збільшення кількості звернень.

Найчастіше в листах громадян порушувались соціальні питання: про виділення матеріальної допомоги на лікування, відновлення рейсового автобусу та ін. За результатами розгляду заяв на засіданні районної комісії по координації гуманітарної допомоги та наданню матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам заявникам була виділена грошова допомога.

За результатами розгляду письмових звернень вирішено з позитивним результатом питання порушені в 9 листах, по решті звернень - їх авторам надані роз`яснення та необхідна інформація.

На протязі звітного періоду надійшло 1 письмове колективне звернення.

Повторних звернень за звітний період не надходило.

З усієї кількості письмових звернень за ІІ квартал п.р 10 листів надійшли на адресу райдержадміністрації з органів влади вищого рівня (в 2010 році - 7 листів).

Протягом ІІ кварталу 2011 року на особистий прийом до голови райдержадміністрації звернулося 7 громадян, якими порушувались питання щодо працевлаштування, про оренду озера, про забезпечення твердими видами палива. За результатами розгляду порушених питань заявникам надані відповіді з відповідними роз’ясненнями.

До заступників голови райдержадміністрації за звітний період звернулось 10 осіб, а в 2010 році – 32 особи. Громадяни звертались з питань: надання матеріальної допомоги на лікування, виплати орендної плати, порядок оформлення земельних часток (паїв), про надання субсидії та інші. Всі питання розглянуті та надано заявникам обґрунтовані роз’яснення.

В ІІ кварталі 2011 року проведено моніторинг дотримання вимог чинного законодавства по роботі зі зверненнями громадян в управлінні економіки та розвитку інфраструктури, відділі освіти, відділі культури та туризму райдержадміністрації. За результатами проведення перевірки були складені відповідні довідки з метою усунення виявлених недоліків.

Враховуючи викладене, вважаю за доцільне ознайомити зі змістом доповідної записки начальників структурних підрозділів райдержадміністрації, сільських (міського) голів для здійснення відповідного аналізу, виправлення недоліків та подальшого врахування в роботі.

Заступник керівника апарату

райдержадміністрації

В.Ю.Пилипенко

Вик.Можаєва Н.О.,

2-16-62

Назад



15 Березня 2017 11:38

Інформацію про події в районі отримую з: