Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://goradm.cg.gov.ua/old
back

01 січня 1970

Керівник апарату 

Лебедєва Наталія Василівна

Тел.: (04645) 2-15-32

Ел. адреса: goradm_ker_a@cg.gov.ua

Освіта вища. У 2001 р закінчила Чернігівський державний технологічний університет (фінанси, економіст).

Прийняття Присяги державного службовця - 01.08.1995 року.

Ранг держслужбовця - 5 (01.05.2016).

 

Трудова діяльність

 

08.1995 – 09.1999 – держподатінспектор відділу податків та зборів з юридичних осіб Городнянської ДПІ;

04.2001- 07.2001 – головний бухгалтер Городнянської середньої школи №1;

01.2002 - 09.2002 – секретар керівника Городнянської райдержадміністрації;

09.2002 - 09.2005 – спеціаліст І категорії управління економіки Городнянської райдержадміністрації;

09.2005 - 02.2007 – провідний спеціаліст управління економіки Городнянської райдержадміністрації;

02.2007 - 04.2008 – головний спеціаліст управління економіки Городнянської райдержадміністрації;

04.2008 – 12.2012 – начальник управління економіки та розвитку інфраструктури Городнянської райдержадміністрації;

01.2013 – 12.2017 – начальник відділу економіки Городнянської райдержадміністрації;

12.2017 по цей час керівник апарату Городнянської районної державної адміністрації.

Основні функцііональні повноваження

Організовує роботу апарату Городнянської районної державної адміністрації з правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності районної державної адміністрації відповідно до чинного законодавства.

Здійснює визначені Законом України "Про державну службу" повноваження керівника державної служби в апараті Городнянської районної державної адміністрації та її структурних підрозділах (крім структурних підрозділів зі статусом юридичних осіб публічного права), відповідає за стан діловодства, обліку і звітності, виконує інші обов'язки, покладені на нього головою місцевої державної адміністрації.

Забезпечує підготовку аналітичних, інформаційних та інших матеріалів, систематичної перевірки виконання актів законодавства та розпоряджень голови районної державної адміністрації.

Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови районної державної адміністрації, організовує доведення розпоряджень голови районної державної адміністрації до виконавців.

Керівник апарату райдержадміністрації відає питаннями добору і розстановки кадрів, організаційної роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації.

Забезпечує взаємодію районної державної адміністрації з обласною державною адміністрацією, районною радою, її виконавчим апаратом у процесі поточної діяльності.

Забезпечує:

• підготовку аналітичних, інформаційних та інших матеріалів;

• впровадження механізму реалізації законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, голови облдержадміністрації та райдержадміністрації на території району;

• підготовку матеріалів на розгляд голові районної державної адміністрації;

• доведення розпоряджень голови районної державної адміністрації до виконавців;

• надання методичної та практичної допомоги виконкомам міської та сільських рад;

• відповідає за стан діловодства, обліку звітності, роботи із зверненнями громадян і контролю в районній державній адміністрації, виконання Закону України “Про державну службу”.

Вносить пропозиції щодо структури районної державної адміністрації та її апарату, чисельності штату працівників апарату, структурних підрозділів адміністрації.

Забезпечує взаємодію райдержадміністрації з правоохоронними органами району.

Безпосередньо спрямовує, координує та контролює керівників відділів, інших підрозділів апарату райдержадміністрації та спеціалістів:

• загального відділу, організаційної роботи та контролю;

• відділу фінансово-господарського забезпечення;

• архівного відділу;

• відділу ведення державного реєстру виборців

• кадрові та внутрішньо організаційні питання.

В межах чинного законодавства відає питаннями:

• взаємодії з районною радою її виконавчим апаратом, іншими органами місцевого самоврядування;

• організації правової освіти, навчання та підвищення кваліфікації державних службовців.

Видає накази з питань, що належать до його компетенції, надає на підпис проекти розпоряджень.

Має право підпису на фінансових документах, крім тих, що подаються до органів Держказначейства та установ банків.

Декларація доходів за 2017 рік

Декларація доходів за 2018 рік